سرهنگ علی سعیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس از ساعت 8:30 تا 12 ظهر محور انهر تا تقاطع 14 شهید و محور ارومیه به سمت دره شهدا و از ساعت 17:30 تا 20:30 تقاطع 14 شهید محور انهر تا ارومیه و دره شهدا به سمت ارومیه محدودیت ترافیکی برقرار و این جاده‌ها یک طرفه خواهد بود.
وی بیان کرد: عبور اتوبوس، تریلی، کامیون و موتورسیکلت از ساعت 8:30 تا 20:30 ممنوع است.
وی ادامه داد: نیروهای پلیس‌ راه برای برقراری امنیت در روز سیزدهم فروردین ماه آمادگی کامل دارند.
رییس پلیس‌ راه آذربایجان‌غربی گفت: این نیروها برای این منظور در همه محورهای مواصلاتی استان به ویژه جاده‌های منتهی به تفرجگاه‌ها حضور فعالی خواهند داشت و پلیس با متخلفان به شدت برخورد می کند.
سرهنگ سعیدی اضافه کرد: پلیس راه با تمام امکانات و تجهیزات برای کاهش تلفات و خسارت در جاده های آذربایجان غربی تلاش می کند.
به گزارش ایرنا سالانه بیش از 500 نفر در سوانح رانندگی جاده ای و شهری آذربایجان غربی جان خود را از دست می دهند؛ این استان بیش از 12 هزار کیلومتر جاده دارد که هشت هزار و 500 کیلومتر آن روستایی و بقیه جاده اصلی، فرعی و بزرگراه است.
به علت عجله مسافران و گردشگران نوروزی دهها نفر طی این ایام در جاده های کشور جان خود را از دست داده اند؛ سفرهای نوروزی از اوایل هفته گذشته آغاز شده است.
امروز/سه شنبه 13 فروردین/ در تقویم رسمی کشور به عنوان روز طبیعت یا سیزده بدر نامگذاری شده است و بسیاری از شهروندان حضور در طبیعت را در این روز انتخاب می کنند.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.