سعید رهبر سوره روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 13 مورد گزارش حادثه در این استان وجود داشت که 12 مورد از آنها حادثه جاده ای بوده است.
وی با بیان اینکه در جریان این حوادث 61 نفر دچار آسیب دیدگی است، افزود: 30 نفر از حادثه دیدگان مصدوم، هشت نفر به مراکز درمانی منتقل و 6 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.
وی گفت: در عملیات امدادی این حوادث 167 نیروی عملیاتی، 29 دستگاه آمبولانس، 11 دستگاه خودروی نجات، سه دستگاه کمک و یک فروند بالگرد هوایی مورد استفاده قرار گرفت.
رهبر سوره افزود: پنج هزار و 67 نفر به پست های ایمنی و سلامت مراجعه کرده و یک هزارو 442 نفر به خیمه نماز، یک هزار و 260 نفر ایستگاه سلامت، 942 نفر دوستدار کودک مراجعه کردند.
وی با بیان اینکه در این روز یک هزار و 542 نفر به کمپین بهرفت پیوستند، اضافه کرد:2 هزار و 373 عدد نقشه، 2 هزار و 98 عدد بروشور و 2 هزار و 100 عدد اقلام آموزشی و انگیزشی بین مسافران توزیع شد.
وی اضافه کرد: کمک به کاهش تلفات سوانح جاده ای، ارتقای سطح کیفی خدمات هلال‌احمر و افزایش رضایتمندی مراجعان و خدمات گیرندگان از اهداف اصلی برنامه‌های هلال احمر در ایام نوروز است.
به گزارش ایرنا طرح نوروزی هلال احمر از 28 اسفند ماه سال 1397 آغاز شد و تا 16 فروردین ماه جاری ادامه می یابد؛ هدف اصلی از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی آگاه‌سازی جهت پیشگیری از وقوع سوانح و حوادث است.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.