به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان‌غربی، محمد باقری با اشاره به شرایط جوی و پیش بینی های انجام گرفته برای بارش های پیش رو، افزود: این جلسه به منظور افزایش هماهنگی بین نهادهای مسوول مدیریت بحران و اتخاذ آخرین تدابیر و راهکارهای تبدیل تهدید حاصل از بارش نزولات جوی به فرصت و مدیریت درست بارش های فرانرمال برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در این جلسه ضمن بررسی گزارش های دریافتی فرمانداران و نهادهای ذیربط، استاندار آذربایجان‌غربی دستور لازم برای آمادگی کامل دستگاه های اجرایی و امدادی را صادر می کند.
مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی با تٱکید بر لزوم اطلاع رسانی منسجم و واحد در روزهای آتی، ابراز امیدواری کرد که مردم و رسانه ها صرفا اطلاعیه های ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان ها را به عنوان منبع موثق اخبار مورد استفاده قرار دهند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی از استان های کوهستانی و پربارش کشور به شمار می رود و میانگین بارندگی سالانه در این استان حدود 340 میلی متر است؛ 43 نوع حادثه طبیعی در دنیا شناسایی شده است که امکان بروز 34 مورد آن در ایران و 27 نوع از آنها در آذربایجان غربی وجود دارد.
آذربایجان غربی 17 شهرستان، 42 شهر و بیش از 2 هزار و 800 روستا دارد و جمعیت آن سه میلیون و 300 هزار نفر است.
3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.