محمد عباسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان مواد غذایی در گشت اکیپ های بهداشت محیط این شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی توسط کارشناسان از سطح مغازه ها و فروشگاه ها جمع آوری شد.
وی با بیان اینکه این میزان مواد غذایی به علت نداشتن تاریخ مصرف از دسترس مردم خارج و با حضور مسوولان این شهرستان معدوم شد، افزود: با شروع طرح سلامت نوروزی از 20 اسفند سال گذشته حدود 21 هزار و 500 فقره بازدید توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت این شهرستان انجام گرفت.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: در این مدت حدود 100 اقدام قانونی در خصوص متخلفان بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام شد.
وی از شهروندان به ویژه مسافران نوروزی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق سامانه شبانه روزی بهداشت با شماره تلفن 190 و شماره 46234062 فوریت سلامت مرکز بهداشت بوکان اعلام و پیگیری کنند.
به گزارش ایرنا در ابتدای سال جاری نیز مقدار چهار تن مواد غذایی غیرقابل مصرف دیگر معدوم شده بود که با احتساب این هفت تن مقدار مواد معدوم شده به 11 تن می رسد؛ طرح سلامت نوروزی از 20 اسفند تا 20 فروردین اجرا می شود.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.