رحیم مولان نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری ها و رایزنی های صورت گرفته با مسوولان استانی و شهرستانی مبنی بر داشتن تیم فوتبال رده بزرگسالان در مسابقات لیگ برتر استانی، تشکیل دوباره این تیم در سردشت کلید خورد.
وی بیان کرد: بر همین اساس کادر فنی این تیم با حضور «حسین امیان» به عنوان سرپرست، «کمال بیدخ» به عنوان سرمربی و «فواد عباسی» به عنوان مربی تشکیل شد.
«مولان نژاد» در رابطه با نحوه انتخاب بازیکنان نیز اظهار داشت: استعدادیابی بازیکنان این تیم با توجه به عملکرد ورزشکاران در جام های نوروزی آلان، پارستان، سیسر، نستان و همچنین ظرفیت شهرهای ربط، میرآباد، نلاس و سردشت و روستاهای مرکزی و وزینه و به صورت فراخوان خواهد بود.
وی گفت: با رایزنی هایی که در همین مدت با مرکز استان انجام شده، مقرر شده است تا یک تیم بزرگسالان را به لیگ برتر آذربایجان غربی معرفی کنیم و چنانچه این امکان فراهم نشد به صورت قطعی این تیم در لیگ دسته اول فوتبال استان حاضر خواهد شد.
رییس هیات فوتبال سردشت با بیان اینکه هم اکنون حدود یکهزار بیمه ورزشی در رشته فوتبال در این شهرستان وجود دارد، گفت: این ورزشکاران در رده های مختلف نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فعالیت می کنند و امسال نیز پیش بینی شده است 2 تیم نوجوانان و جوانان این شهرستان در رقابت های کشوری حضور پیدا کند.
وی با بیان اینکه حمایت از فوتبال و فوتسال یک نوع سرمایه گذاری برای درآمدزایی نیز محسوب می شود، گفت: خیّران بازوان توانمند و محرک ورزش این شهرستان هستند و برای حضور گسترده ورزشکاران در رقابت های استانی و کشوری نیازمند حمایت های مادی و معنوی آنان هستیم.
مولان نژاد در رابطه با عملکرد هیات فوتبال سردشت در یکسال گذشته نیز افزود: اعزام تیم نونهالان به المپیاد کشوری فوتبال زیر 12 و14 سال، میزبانی مسابقات فوتسال نوجوانان آذربایجان غربی، اعزام 'شایان ابراهیمی' به فستیوال کشوری زیر 12 سال فوتبال در قالب تیم منتخب استان، اعزام اکیپ داوری برای قضاوت در مسابقات مختلف استانی و کشوری اعم از فوتبال و فوتسال، اعزام 'محمد احمدی' به المپیاد کشوری فوتبال همراه منتخبین استان و بازدید از مناطق محروم این شهرستان برای یافتن استعدادهای این مناطق از جمله عملکرد این هیات در سال 1397 بوده است.
به گزارش ایرنا بیش از پنج هزار ورزشکار در سردشت وجود دارد که از این تعداد چهار هزار و 230 نفر بیمه هستند.
اگرچه بیش از 33 هیات ورزشی در سردشت وجود دارد ولی بسیاری از آنان به علت نبود زیرساخت های لازم هم اکنون غیرفعال هستند.
سردشت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است و از شهرستان های محروم استان به شمار می رود.
7562/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.