منصور صداقت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پایگاه ها در مسجد 'پاک نهاد' شهرک کارمندان، مسجد جامع (سور) و مسجد جامع منطقه پشت تپ مهاباد قبل از اقامه نمازجمعه برپا می شود.
وی بیان کرد: از روز چهارشنبه هفته جاری نیز چهار پایگاه ثابت در میدان ملاجامی، شهرداری (جمهوری اسلامی)، چهار راه آزادی و میدان استقلال مهاباد دایر شده و در 2 نوبت صبح و عصر آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیّر و نیکوکار این شهرستان است.
وی اضافه کرد: اقلام مورد نیاز سیل زدگان شامل پتو، زیرانداز، ست بهداشتی، مواد شوینده و اقلام خوراکی است که شهروندان سعی کنند تا از آوردن وسایل دست دوم و اقلام خوراکی با تاریخ مصرف کمتر از 6 ماه خودداری کنند.
رییس هلال احمر مهاباد ادامه داد: شهروندان می توانند کمک های نقدی خود را نیز علاوه بر اهدای نقدی در این پایگاه ها، با استفاده از سامانه 112#780* از طریق گوشی تلفن همراه، شماره حساب 99999 یا شماره کارت 6104337999999996 به حساب جمعیت هلال احمر نیز واریز کنند.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران در روزهای 28 و 29 اسفند 1397 در شرق استان گلستان، باعث سرریز شدن آب سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگان رود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
3020/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.