سروان بابک رضانژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جاده های منتهی به تکاب از جمله گردنه مایین بلاغ در محور تکاب - شاهین دژ سخت گذر و برف گیر است و با وجود بارش های متناوب نوروزی لازم است رانندگان در این محورها با احتیاط و استفاده از زنجیر چرخ تردد کنند.
وی بیان کرد: در چند روز گذشته تعداد زیادی خودرو به علت نداشتن زنجیر چرخ قادر به تردد در جاده لغزنده محور تکاب - شاهین دژ نبودند و از این رو تعدادی از مسافران نوروزی در برف و کولاک جاده های تکاب گرفتار شدند.
وی با بیان اینکه در مسافرت های نوروزی امسال هیچ حادثه جاده ای در تکاب رخ نداده است، ادامه داد: ماموران پلیس راه به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی تکاب حضور فعال و موثر دارند و علاوه بر راهنمایی مسافران نوروزی به رانندگان گرفتار شده در جاده های لغزنده در بستن زنجیر چرخ کمک رسانی می کنند.
به گزارش ایرنا، از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 900 دستگاه انواع خودرو سواری و باری در محورهای مواصلاتی تکاب گرفتار برف و کولاک شده و این خودروها که اغلب فاقد زنجیر چرخ بودند، با تلاش راهداران و نیروهای امدادی نجات یافته اند.
بارش برف و کولاک عید نوروز امسال جاده ها و محورهای مواصلاتی تکاب را فرا گرفته و موجب اختلال در تردد مسافران نوروزی شده است.
تکاب در منطقه ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و زمستان های طولانی و جاده های سخت گذر و برف گیر دارد.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.