به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در حاشیه ارسال دومین محموله کمک های مردمی آذربایجان غربی به سیل زدگان شمال کشور افزود: نخستین محموله کمک های مردمی این استان شامل یکهزار و 500 بسته غذایی طی روزهای گذشته به مناطق سیل زده شمال کشور ارسال شد.
وی ادامه داد: امروز هم کامیون های حامل اقلام مورد نیاز سیل زدگان که با همکاری مردم و سازماندهی شهرداری تهیه شده است، به مناطق شمال کشور ارسال می شود.
وی بیان کرد: پویش مردمی نیز در این راستا تشکیل شده و به زودی اقلام جمع آوری شده توسط این پویش به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.
شهردار ارومیه نیز در این رابطه گفت: 80 تن کمک مردمی در قالب هفت کامیون و 2 نیسان وانت امروز به مناطق سیل زده ارسال شد.
محمد حضرت پور با اشاره به اینکه این اقلام بیشتر کنسروهای غذایی و اقلام گرمایشی است، ادامه داد: همچنین 500 میلیون ریال کمک نقدی مردمی جمع آوری شده و به مناطق سیل زده ارسال می شود.
به گزارش ایرنا، بارندگی اخیر توام با طوفان خسارات زیادی در گلستان برجای گذاشت و جان 2 کودک را در شهرهای کلاله و مینودشت گرفت.
از روز دوشنبه گذشته و با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
بارش سیل آسا یکشنبه هفته جاری در مازندران 12 شهرستان این استان را درگیر کرد و با وجود بسیج عمومی همچنان اثرات سیل در این استان نمایان است.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.