حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز جامعه ما نیازمند انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده است و جوانان کشورهای اسلامی تشنه این حقایق هستند و با همین ویژگی تاکنون در برابر استکبار جهانی به ‌خوبی ایستادگی کرده‌اند.
وی اضافه کرد: فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند به ‌صورت الگویی برای همگان بوده و مبنای بسیاری از اقدامات فرهنگی، دینی و دیگر عرصه ها شود.
وی گفت: بسیاری از شهدای جنگ تحمیلی در مظلومیت به شهادت رسیدند که این امر نشان می‌دهد آن‌ها حق بزرگی به گردن همه جامعه ما دارند.
سرایی افزود: ارزش‌های متعالی همانند جهاد، ایثار، فداکاری و حس وطن ‌دوستی به‌ عنوان یک سرمایه بزرگ است که باید حفظ گردد و به توفیق الهی حرکت عظیم راهیان نور مردمی ‌ترین و مهم‌ترین راهبردی است که می‌تواند این ارزش ها را به نسل‌های آینده منتقل کند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به موضوع راهیان نور تاکید کرده اند، گفت: نسل جوانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند توانستند پیشرفت‌های خاصی را به ارمغان آورند که این مهم باید به نسل جدید انقلاب اسلامی انتقال یابد.
6009/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.