حبیب الله شیوخی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف بهاری و کولاک شدید محور تکاب - دو راهی ایرانخواه را از شب گذشته فراگرفته و هم اینک تردد در این محور به سختی امکان پذیر است.
وی اظهار داشت: مسافران نوروزی برای عزیمت به تکاب و شهرهای همجوار از جمله سقز و دیواندره در استان کردستان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند و به طور حتم زنجیر چرخ و سوخت کافی به همراه داشته باشند.
شیوخی بیان کرد: برای تردد در محور تکاب - ایرانخواه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی ضروری است.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب با بیان اینکه راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب مشغول برف روبی محور ایرانخواه با وجود کولاک شدید هستند، ادامه داد: توجه به هشدارهای راهداری و خودداری از تردد شبانه در جاده های برفی و کولاکی منتهی به تکاب موجب سلامت مسافران نوروزی در جاده ها می شود.
شیوخی اظهار داشت: همکاری شهروندان و مسافران نوروزی با راهداران، پلیس راهور و نیروهای امدادی تسریع در ارائه خدمات جاده ای به مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی تکاب را به دنبال دارد.
وی گفت: روز یکشنبه گذشته راهداران تکابی 120 مسافر نوروزی گرفتار در برف و کولاک محور تکاب - دو راهی ایرانخواه را پس از 2 ساعت برف روبی جاده نجات دادند.
به گزارش ایرنا، بارش برف و کولاک شدید از روز یکشنبه گذشته جاده های تکاب در جنوب آذربابجان غربی را فراگرفته و موجب اختلال در تردد مسافران نوروزی در جاده های منتهی به این شهرستان شده است.
7514/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.