یاسر اشتاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از فردا چهارشنبه سامانه قوی از استان خارج می شود ولی بارشهای پراکنده پایدار است.
وی با بیان اینکه تا 2 بامداد امروز سه شنبه سردشت با 36 میلیمتر بیشترین بارش ها را به خود اختصاص داده است، گفت: در مجموع نیمه جنوبی استان در چند روز اخیر پربارش بود و در ارومیه نیز 20 میلیمتر بارش ثبت شده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در اکثر مناطق بارش ها قطع شده است، بیان کرد: بارش برف و باران برای عصر روز سه شنبه پیش بینی می شود و دماها از امروز روزانه افزایش نسبی تا پایان هفته به میزان یک درجه خواهد داشت.
اشتاد با اشاره به اینکه شمال استان روز دوشنبه بارش برف داشت، گفت: سامانه بارشی یاد شده در استان موجب شده تا در منطقه پیرانشهر و تکاب بارش برف رخ دهد و در ارومیه نیز ترکیبی از بارش برف و باران رخ داد.
وی با اشاره به دمای هوا در استان بیان کرد: دمای هوای ارومیه در 24 ساعت گذشته بین 6 و صفر درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود.
وی اضافه کرد: گرمترین شهر استان بوکان با دمای 10 درجه سانتیگراد بالای صفر و سردترین چالدران با دمای 2 درجه سانتیگراد زیر صفر بود.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی در 2 روز گدشته برفی و بارانی بود بیشترین میزان بارندگی ها به صورت برف در نقاط مرتفع بوده و جنوب استان شاهد بارش های بسیاری بوده و خواهد بود.
مسئولان استانی از شهروندان و مسافران خواسته اند تا به علت احتمال طغیان رودخانه ها از اتراق کردن در حاشیه رودخانه ها و نقاط مسیل خودداری کنند.
همچنین در صورت سفر به این استان زنجیر چرخ و وسایل ایمنی لازم را به همراه داشته باشند.
7125/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.