معصومه حبیبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مرحله از اردو 25 بازیکن شانس خود را برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی بانوان ایران جهت شرکت در رقابت های قهرمانی 2019 آسیا امتحان می کنند.
وی بیان کرد: این اردو از 6 تا 11 فروردین ماه جاری در محل کمپ تیم های ملی برگزار می شود.
وی ادامه داد: در مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی بانوان که اواخر اسفند ماه گذشته با دعوت از 36 بازیکن برگزار شد «اسما سعیدی» دیگر بازیکن ارومیه ای نیز حضور داشت.
وی گفت: بر اساس اعلام فدراسیون والیبال، زهرا بخشی، تهمینه درگذنی و فاطمه امینی از تهران، فرزانه مرادیان، هاله متقیان، فاطمه عنایت، مائده اسکندری، ندا چملانیان، فاطمه صفری، منا دریس محمودی، زهرا شیری و شبنم علیخانی از اصفهان، آی تک سلامت و حانیه محتشمی پور از آذربایجان شرقی، فاطمه سلگی از لرستان، فاطمه حسنی از کرمان، الهام فلاح، نگار کیانی و ریحانه کریمی از فارس، مهسا کدخدا از خراسان جنوبی، زهرا کریمی از مرکزی، سودابه باقرپور از مازندران و نگین شیرتری و الهه پورصالح از گیلان دیگر بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.
حبیبی افزود: معصومه اسماعیلی در نقش پاسور سابقه حضور در ترکیب تیم ملی و اعزام به مسابقات آسیایی را دارد و این بار نیز برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی تلاش می کند.
نایب رییس هیات والیبال آذربایجان غربی گفت: اسماعیلی سال گذشته به عنوان پاسور اصلی به همراه تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند صاحب مقام ششم شد.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی از استان های مستعد در ورزش والیبال در بخش مردان و بانوان است و پیش از این نیز 9 والیبالیست دختر از این استان در سال 1395 به اردوهای تیم ملی دعوت شده بودند.
امسال 12 والیبالیست ارومیه ای شامل «سعید معروف، امیر فلاحت خواه، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، میثم صالحی، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت پور» به اردوی تیم ملی بزرگسالان و امیرحسین توخته، بردیا سعادت، سهیل مسعود، علی اصغر نبی زاده و امیرحسین همتی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.
شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران، ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است و یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست و میرسعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت پنج کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه های 40 تا 90 هستند.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.