ارسلان شکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارندگی در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی تا فردا ادامه دارد و مسافران نوروزی باید نکات ایمنی را در جاده ها رعایت کنند.
وی اظهار داشت: درحال حاضر در محورهای ارتباطی شمال استان از جمله شهرستان های خوی، سلماس، چالدران و برخی محورهای شهرستان ماکو بارش برف وجود دارد.
وی ادامه داد: ترددکنندگان در محورهای مواصلاتی ارومیه - سلماس، ارومیه - اشنویه، پیرانشهر - تمرچین، نقده - پیرانشهر، شاهین دژ - تکاب و مهاباد - سردشت به دلیل بارش برف باید وسایل ایمنی و ‌زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.
وی گفت: با تلاش راهداران تمامی محورهای ارتباطی آذربایجان غربی باز است و تردد در آنها جریان دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بیان کرد: در محورهای ارتباطی میاندوآب، شاهین دژ، بوکان و راه های ارتباطی جنوب استان نیز بارندگی ها به صورت باران ادامه دارد.
وی از مردم خواست از سفرهای غیرضروری در جاده های استان تا مساعد شدن شرایط جوی پرهیز و در صورت تردد از ایمنی خودرو و همراه داشتن وسایل ایمنی اطمینان حاصل کنند.
شکری اضافه کرد: شماره 141 مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی برای پاسخگویی شبانه روزی به سوالات هموطنان در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی استان در نظر گرفته شده است و مردم می توانند وضعیت راه های استان را از این سامانه پیگیری کنند.
به گزارش ایرنا، از شب گذشته /یکشنبه/بارش های بهاری به صورت برف و باران در آذربایجان غربی آغاز شده و طبق پیش بینی هواشناسی بارش های بهاری تا فردا ادامه دارد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.