حبیب الله شیوخی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خودروها شب گذشته در گردنه های سخت گذر محور تکاب - ایرانخواه گرفتار برف و کولاک شده و قادر به حرکت نبودند.
وی با بیان اینکه تردد در محور تکاب - دوراهی ایرانخواه از عصر دیروز /یکشنبه/ به علت مه غلیظ و کولاک شدید مختل شده بود، اظهار داشت: راهداران این شهرستان بلافاصله پس از گرفتار شدن خودروها، به این محور اعزام شده و با تلاش 2 ساعته گردنه های سخت گذر محور تکاب - دوراهی ایرانخواه را برف روبی و بازگشایی کردند.
وی ادامه داد: مسافران نوروزی که در محور تکاب - دوراهی ایرانخواه گرفتار شده بودند، پس از بازگشایی این محور به مسیر خود ادامه دادند.
وی افزود: با توجه به تداوم بارش ها در 2 روز آینده و برف گیر بودن محور تکاب - دو راهی ایرانخواه لازم است مسافران نوروزی از تردد غیر ضروری و شبانه در این محور خودداری کنند.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب گفت: راهداران به طور دایم و مستمر در محورهای مواصلاتی تکاب از جمله محور تکاب - شاهین دژ و تکاب - ایرانخواه حضور دارند و در هوای برفی و کولاکی به مسافران نوروزی برای سفر ایمن و مطلوب خدمات جاده ای لازم را ارایه می کنند.
شیوخی اظهار داشت: مسافران نوروزی پیش از تردد در جاده های منتهی به تکاب از وضعیت محورها اطلاع یافته و تجهیزات ایمنی مناسب و سوخت کافی به همراه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، سامانه بارشی قوی که از روز گذشته از غرب وارد کشور شده است در بیشتر مناطق آذربایجان غربی موجب بارش برف و باران شده است.
تکاب در منطقه ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و جاده های سخت گذر و برف گیر دارد.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.