مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ١٦١ هزار نفر تا دوم فروردین سالجاری از جاذبه های گردشگری استان بازدید کردند.
جلیل جباری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی بااشاره به آخرین آمار بدست آمده از بازدیدکنندگان نوروزی از جاذبه های گردشگری استان اظهار کرد: از٢٨ اسفند سال ٩٧ تا دوم فرودین سال جاری ١٦١ هزار و ٦٦٢ نفر از جاذبه های گردشگری استان بازدید کردند.  
وی اظهار کرد:  از ٢٨ اسفند سال گذشته تا دوم فروردین امسال ٢١ هزار ٧٨٢ نفر از موزه هاوبناهای تاریخی و فرهنگی استان بازدید کردند.
جباری  با اشاره به اقامت ٢٩ هزار و٦١ نفر مسافر نوروزی در واحدهای اقامتی،‌هتلها،مدارس و کمپ های استان یادآور شد:  ‌از ٢٨ اسفند سال گذشته تا دوم فروردین ٩٨،  بیش از ٣٥٠٠ نفر در هتل و هتل آپارتمانها و ٢٣١ نفر در واحدهای بوم گردی،۱۷  ‌هزار و ٦٣٧نفر  در مدارس، ٣٥٣٨  نفر در مهمانسرای ادارات و  ٢٠٠٦ نفر در اقامتگاههای موقت در استان اقامت کردند.
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی  با اشاره بر نظارت کامل بر اماکن اقامتی اظهار کرد:  تاکنون ٢٥٣ مورد نظارت از واحدهای اقامتی،  ‌پذیرایی و کمپ های استان انجام شده است. 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.