جلال محمودزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مبلغ در ردیف اعتباری بودجه سال 1398 قرار گرفته و توسط نهاد ریاست جمهوری به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شده است.
وی با بیان اینکه پروژه احداث بیمارستان 350 تختخوابی این شهرستان شهریورماه 1397 با حضور وزیر وقت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلنگ زنی شد، اضافه کرد: عملیات ساخت این پروژه هم اکنون به مناقصه گذاشته شده است و در آینده ای نزدیک عملیات بتن ریزی و فونداسیون و اسکلت بندی آن آغاز می شود.
وی اظهار داشت: پروژه بیمارستان 350 تختخوابی مهاباد در زمینی به مساحت هشت هکتار احداث می شود و شامل های بخش زایمان، بستری عمومی، درمانگاه و بخش های پشتیبانی است.
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مکان احداث این بیمارستان نیز در ابتدای ورودی جاده مهاباد به سمت ارومیه در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و دارای یک بیمارستان، 67 خانه بهداشت روستایی، 18 مرکز سلامت روستایی و شهری، 11 پایگاه سلامت و بیش از 200 مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.
بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان های قدیمی آذربایجان غربی است که هم اکنون با چند برابر ظرفیت خود با 301 تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می کند.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.