ناصر خدادادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان 22 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است که نام پنج بازیکن ارومیه ای نیز در بین آنان دیده می شود.
وی بیان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون این اردو در راستای آمادگی برای شرکت در رقابت های جهانی مصر 2019 از 6 تا 27 فروردین ماه جاری در سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود.
وی ادامه داد: مهدی جلوه، امیررضا سرلک، حسین سپیداری، امیرحسین تقوی از تهران، رضا محمود آبادی از فارس، محمد ولی‌زاده، حسین عزیزی از آذربایجان شرقی، علیرضا عبداللهی، امیرحسین خانی از گیلان، علی حاجی‌پور از خراسان شمالی، مصطفی کشمیری، ایمان قلیچ‌راد و عبدالمختار بوش از گلستان، رضا مهرجوی از مازندران، سهیل کمال آبادی از مرکزی، امین خواجه‌ خلیلی از یزد، عرفان جلالی‌نژاد از مازندران دیگر بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.
سرپرست هیات والیبال آذربایجان غربی گفت: طی چند روز گذشته نیز سعید معروف، امیر فلاحت خواه، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، میثم صالحی، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت پور به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده بودند؛ اسما سعیدی و معصومه اسماعیلی نیز دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بانوان هستند.
به گزارش ایرنا بردیا سعادت (کاپیتان)، سهیل مسعود، کمیل اکبری و امیرحسین همتی چهار بازیکن ارومیه ای در قالب تیم ملی نوجوانان موفق به کسب مقام سوم 2018 آسیا /تبریز/ شده بودند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.