مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ١١٨ هزار نفر تا یکم فروردین سالجاری از جاذبه های گردشگری استان بازدید کردند.
جلیل جباری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی بااشاره به آخرین آمار بدست آمده از بازدیدکنندگان نوروزی از جاذبه های گردشگری استان اظهار کرد: از٢٨ اسفند سال ٩٧ تا اول فرودین سال جاری ١١٨ هزار و ٣٧ نفر از جاذبه های گردشگری استان بازدید کردند.  
وی اظهار کرد:  از ٢٨ اسفند سال گذشته تا اول فروردین امسال ١٤ هزار ٢٦١ نفر از موزه هاوبناهای تاریخی و فرهنگی استان بازدید کردند.
جباری با اشاره به اقامت ١٣ هزار و٩٧٢ نفر مسافر نوروزی در واحدهای اقامتی،‌هتلها،مدارس و کمپ های استان یادآور شد:  ‌از ٢٨ اسفند سال گذشته تا اول فروردین ٩٨، بیش از ١٨٠٠ نفر در هتل و هتل آپارتمانها، ١٤٠٢ نفر در واحدهای بوم گردی،‌٨٨٢٢ نفر  در مدارس، ١٤٢١ نفر در مهمانسرای ادارات و  ٤٢٨ نفر در اقامتگاههای موقت در استان اقامت کردند.
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با بیان اینکه تاکنون ١٥٨ مورد نظارت از واحدهای اقامتی،  ‌پذیرایی و کمپ های استان انجام شده افزود: همه اعضای ستاد خدمات سفر استان آذربایجان غربی در آمادگی کامل جهت استقبال از مسافران بوده و رویکرد اصلی ستاد در معرفی حوزه بوم گردی و گردشگری روستایی بوده است. 
جباری با بیان اینکه امسال اماکن اقامتی استان از جمله هتل‌ها و مهمان‌پذیرها هیچگونه افزایش قیمتی را ندارند، گفت: موزه های استان و میراث جهانی اعم از تخت سلیمان، قره کلیسا و پایگاه های حسنلو و بسطام نیز آمادگی لازم را جهت استقبال از گردشگران نوروزی دارند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.