امام جمعه ماکو گفت: توسعه ملی شاه کلید حل تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی در بخشی خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان ماکو با اشاره به شعار سال نامگذاری شده از سوی رهبری مبنی بر رونق تولید گفت: این مولفه ضامن رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور است.

وی در ادامه با تاکید براینکه دشمن در هر برهه‌ای از زمان در جبهه روبروی ما است تاکید کرد: جبهه‌ نظامی، جبهه‌ی فرهنگی و امروز نیز با اعمال تحریم‌های ظالمانه بر علیه ملت ایران، در جبهه‌ی اقتصادی با ما در نبرد است.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی با تاکید براینکه ملت ایران در مقابل تحریمهای شدید و بی‌سابقه‌ی آمریکا و اروپا هم در عرصه سیاسی، هم در عرصه اقتصادی یک عکس العمل محکم از خود نشان دادند افزود: اما با وجود این، مشکل اساسی کشور ، همچنان مشکل اقتصادی است، مخصوصا در ماههای اخیر، مشکل معیشتی مردم نیز زیاد شد. بخشی از اینها مربوط به تحریم‌ها است ؛ اما بخش اعظم این مشکلات به ضعف مدیریتی بر می‌گردد.

وی مسئله‌ی جدی کشور را مسئله‌ی اقتصادی یاد کرد و تصریح نمود: در مسئله‌ی اقتصادی کشور  بحث کاهش ارزش پول ملی، قدرت خرید مردم، مشکل کارخانجات و کم‌کاری و احیانا تعطیلی بعضی از کارخانجات جز مسائل مهم و کلیدی است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.