حجت‌الاسلام اسماعیل مهدوی روز جمعه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در هر اتوبوس مربوط به اردوهای راهیان نور، یک نفر مبلّغ حضور دارد تا برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی با کیفیت بالایی اجرا شود.
وی اظهار داشت: طلاب و روحانیان آذربایجان‌غربی در 2 شکل به عنوان روحانی مبلغ و زائر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌‌شوند و برای اعزام‌ آنان پنج اتوبوس اختصاص یافته است.
وی به اعزام 40 نفر از روحانیان و ماموستاهای اهل سنت آذربایجان‌غربی برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره کرد و ادامه داد: اعزام 2 دستگاه اتوبوس روحانیان به همراه خانواده‌ آنان نیز امروز /2 فروردین/ انجام می شود.
مسوول بسیج طلاب آذربایجان غربی با اشاره به اعزام 40 طلبه جوان از حوزه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه و 40 طلبه از حوزه‌های علمیه بانوان ارومیه اضافه کرد: این کاروان در قالب پنج دستگاه اتوبوس به عنوان زائر از استان برای بازدید از مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه برای جلوگیری از بروز حوادث مختلف تدابیر لازم پیش‌بینی شده است، گفت: همه زائران تا زمان پایان یافتن این سفر معنوی بیمه هستند و افراد مسلح و پلیس‌یار هم کاروان‌ها را همراهی می‌‌کنند.
به گزارش ایرنا در ایام عید نوروز 10 هزار زائر از آذربایجان غربی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می شوند.
7125/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.