به گزارش ایرنا، فرماندار مهاباد روز سه شنبه در آیین تجلیل از جوانان برتر این شهرستان گفت: حضور جوانان این شهرستان در مسابقات ملی و کسب عناوین برتر در رشته های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی نشانه توانمندی و استعدادهای برتر جوانان در این عرصه هاست که باید مورد توجه و حمایت قرار گیرند.
ایرج شجاعی افزود: طرح انتخاب و تجلیل از جوانان نخبه و برگزیده مهاباد برای اولین بار طی فراخوانی از ادارات و جوانانی که در زمینه های مختلف موفق به کسب رتبه های برتر در زمینه های مختلف شده اند انجام شده و 21 نفر از آنان با داوری منتخب شده است.
وی با بیان اینکه این طرح زمینه معرفی و شناسایی نخبگان برتر شهرستان را به جامعه فراهم خواهد کرد: همه دستگاه های دولتی باید همکاری لازم را با جوانان نخبه انجام دهند تا همه آنان بتوانند استعداد، ظرفیت، خلاقیت و نوآوری های خود را بروز دهند.
رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد در این جلسه گفت: همایش تجلیل از نخبگان و جوانان برگزیده با همکاری آموزش و پرورش، اصناف، شهرداری، منابع طبیعی، هلال احمر و ورزش و جوانان با اولویت فعالیت و افتخارات جوانان در سال 1396 برای اولین برگزار شد و امیدواریم در سال های آینده نیز ادامه داشته باشد.
قرنی مصطفی پور اظهار داشت: تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفس، افزایش نشاط اجتماعی، امید به آینده، الگو سازی و فراهم شدن زمینه تجلی ارزش های متعالی از اهداف اصلی این مراسم است.
در ادامه این مراسم نخبگان مهابادی به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای حل مشکلات و موانع پیشروی جوانان این شهرستان پراختند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 43 هیات ورزشی در رشته های مختلف و 70 باشگاه خصوصی و 15 باشگاه دولتی در مهاباد فعال است.
در شهرستان مهاباد 10 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه ورزشی هستند.
7129/9903/3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.