محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در بازدید از صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی افزود: پیگیر افزایش اعتبار ابلاغی این صندوق خواهیم بود که تلاش می کنیم به زودی اتفاق بیفتد.
وی با اشاره به لزوم مطالعه ظرفیت های شهرستانی و برنامه ریزی دقیق بر اساس مزیت ها اظهار داشت: لازمه این امر، حمایت هدفمند و برنامه ریزی اصولی در این راستاست.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به طبیعت زیبا و بی بدیل استان گفت: گردشگری و بوم گردی در استان مورد غفلت واقع شده و در سال آینده برنامه ویژه ای برای گردشگری و بوم گردی استان برنامه ریزی شده که حمایت صندوق کارآفرینی امید در این زمینه مفید است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: این صندوق در سال 1397 بالغ بر 510 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی پرداخت کرده است.
علی آخوندزاده افزود: این میزان تسهیلات برای 998 طرح پرداخت و در اختیار سه هزار و 618 نفر قرار گرفته است.
وی ادامه داد: حمایت از طرح های خود اشتغالی و کارآفرینی از رویکردهای صندوق است و این صندوق رتبه دوم را در بین بانک های عامل پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در استان دارد.
به گزارش ایرنا، محمدمهدی شهریاری با حضور در دفتر مدیریت صندوق کار آفرینی امید آذربایجان غربی از نزدیک فعالیت ها و حمایت های صندوق را در حوزه اشتغال بررسی و از حمایت های اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید استان قدردانی کرد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.