صلاح محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیاده روسازی، سنگ فرش، سکوسازی، ترمیم نرده های موجود و رنگ آمیزی کلی و یک دست سازی آنها، ساخت دیوار به منظور ارتقای امنیت مسافران ‌و گردشگران از جمله اقداماتی است که در فاز اول باید انجام گیرد.
وی اضافه کرد: همزمان با شروع فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر سردشت از یک ‌واحد سرویس بهداشتی طرح تیپ با 2 چشمه زنانه و 2 چشمه مردانه، 2 واحد نمازخانه مردانه و زنانه و همچنین یک فروشگاه در محل منطقه نمونه گردشگری آبشار شلماش برای رفاه حال گردشگران راه اندازی شده است.
محمدی با بیان اینکه امسال بیش از 208 هزار نفر گردشگر از مراکز تفریحی، تاریخی و توریستی این بازدید کرده اند، اظهار داشت: از این تعداد 15 هزار و 737 نفر در این شهرستان اقامت کردند که سه هزار و 140 نفر در مهمانپذیرها، یکهزار و 142 نفر در اقامتگاه های بوم گردی، چهار هزار و 580 نفر در اقامتگاه های موقت، سه هزار و 960 نفر در چادرهای مسافرتی و چهار هزار و 558 نفر نیز در تاسیسات اقامتی مربوط به آموزش و پرورش اسکان داشتند.
به گزارش ایرنا، آبشار شلماش در فاصله هفت کیلومتری شهر سردشت واقع شده است و از شاخه‌های رودخانه زاب کوچک محسوب می‌شود که در دره ای عمیق و سرسبز با سه آبشار پشت سرهم قرار گرفته است که ارتفاع آنها حدود 200 متر است.
آبشار شلماش سردشت در اسفند ماه سال 1396 در فهرست آثار ملی طبیعی ثبت شد.
7562/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.