سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی بر رعایت ضوابط ساخت و سازها و کیفی سازی پروژه های عمرانی تاکید کرد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی پیمان آرامون در آخرین جلسه شورای فنی استان در سال 97 بااشاره به کسب رتبه برتر استان در ارزیابی عملکرد شوراهای فنی استان های کشور در سالجاری گفت: ارتقاء کیفیت ساخت و سازها ، کاهش مشکلات پیمانکاران و رفع موانع ساخت پروژه های استان از رویکردهای مهم شواری فنی استان است که درسال آینده نیز در تداوم این برنامه تلاش تمامی مدیران دستگاههای اجرایی و خدمات رسان در رعایت ضوابط ساخت و سازها و ارتقاء کیفیت پروژه ها ضروری است.
وی افزود: در شرایط سخت اقتصادی ، دقت در نحوه هزینه کرد در پروژه های عمرانی اصل بسیار مهمی است که برای پیشگیری از هدر رفت منابع اعتباری باید برمراحل ساخت و زمانبندی اجرای پروژه ها و کیفیت مصالح بکار رفته نظارت دقیق اعمال شود.
آرامون در ادامه سخنان خود همچنین بر جانمایی صحیح پروژه های عمرانی در استان تاکید کرد و گفت: مکان های نامناسب در برخی از پروژه ها که بدلیل برخی عوامل انتخاب شده است در زمان اجرای پروژه هزینه های بسیار زیادی را تحمیل می کند برهمین اساس باید در انتخاب محل ساخت پروژه ها ضمن رعایت اصل نیازمندی و تاثیرپروژه درتوسعه آن منطقه باید مکان اختصاص یافته برای عملیات ساختمانی پروژه نیز با دقت نظر و مطابق با ارزیابی کارشناسی انجام شود. 
جواد عنابی دبیر شورای فنی آذربایجان غربی نیز در ادامه این جلسه گفت: براساس ارزیابی عملکرد شوراهای فنی استان ها در سال 97 آذربایجان غربی در 9 ماهه نخست امسال توانست رتبه سوم کشوری را کسب کند. 
در ادامه این جلسه گزارش گروه نظارتی شورای فنی استان در خصوص کیفیت ساخت 6 پروژه عمرانی شهرستان چالدران شامل مدرسه 6 کلاسه شبانه روزی چالدران، بهسازی و آسفالت محور روستای مزرعه ، اجرای طرح هادی روستای عباس کندی ، سالن ورزشی قرانقو ، مرکز بهداشتی روستای زاویه سفلی و پروژه تامین آب آشامیدنی روستای مجنون قرائت و توصیه های لازم ارائه شد.
همچنین در ادامه این جلسه اختلافات دستگاههای اجرایی و شهرداری های استان با پیمانکاران 13 پروژه عمرانی نیز مطرح و نسبت به رفع مشکلات تصمیمات لازم اتخاذ شد
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.