به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در نمازجمعه این هفته مهاباد اظهار داشت: برخورد با مفسدان اقتصادی به عنوان اخلالگران بازار یکی از وظایف مهم مسوولان به ویژه قوه قضاییه است.
وی با اشاره به انتصاب رییس جدید قوه قضاییه اضافه کرد: انتخاب حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی به ریاست این قوه فصل جدیدی در مبارزه با اخلال گران نظام اقتصادی است که مردم نیز باید همکاری لازم را در شناسایی و برخورد با مفسدان اقتصادی با این قوه داشته باشند.
وی با بیان اینکه عده ای فرصت طلب از آشفتگی بازار سوء استفاده می کنند، افزود: در شرایط امروز، گران فروشی، احتکار و هرگونه سوء استفاده، همراهی با دشمن است و به نظام ضربه های جبران ناپذیری می زند.
امام جمعه مهاباد به سالروز بمباران شیمیایی حلبچه نیز اشاره کرد و گفت: قتل عام مردم غیرنظامی و بی‌دفاع حلبچه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی به عنوان لکه ننگی در تاریخ بشریت به ثبت رسیده است.
ماموستا امامی تاکید کرد: بمباران شیمیایی حلبچه یکی از جنایت‌های بشری است که در سایه سکوت کشورهای غربی و مدعیان دموکراسی به وقوع پیوست.
وی با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه سوری عنوان کرد: جوانان باید از حوادث تلخ چهارشنبه سوری سال های گذشته درس گرفته و شادی های نوروز و چهارشنبه آخر سال را با انجام کارهای خطرناک و حادثه ساز به غم و ماتم تبدیل نکنند.
وی از والدین خواست تا ضمن مراقبت و مدیریت فرزندان خود، به جای پرداختن مبالغ هنگفتی برای تهیه ترقه و و مواد محترقه به پویش های مردمی 'نه به ترقه و کمک در تهیه نیازهای کودکان نیازمند' ملحق شوند.
به گزارش ایرنا، 16 اسفندماه در حکمی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی به عنوان رییس جدید قوه‌ قضاییه منصوب شد.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.