حامد رمضانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح نوروزی تا‌کنون 800 بازرسی از واحدهای پخش و فروش مواد غذایی سطح شهرستان با اولویت کالاهای اساسی انجام شده است.
وی بیان کرد: درج نکردن قیمت، گران‌فروشی، ارائه نکردن فاکتور و پروانه کسب، نگهداری و فروش کالا‌های با تاریخ گذشته از دلایل بیشتر تخلف ها در واحد‌های صنفی بوده است.
وی اظهار داشت: از اواسط بهمن ماه امسال طرح نوروزی تشدید نظارت و بازرسی بر بازار آغاز شده است و تا اواخر فروردین 1398 آینده به صورت جدی ادامه می یابد.
رمضانی تصریح کرد: این طرح با چهار تیم گشت متشکل از بازرسان تعزیرات، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی، دامپزشکی، شبکه بهداشت، و صنعت، معدن و تجارت است که از واحد‌های پخش و فروش مواد غذایی سطح شهرستان بازدید می کنند.
وی از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه تخلف، گران فروشی و احتکار با شماره تلفن های 124 یا 44334490 تماس بگیرند و تخلف ها را گزارش دهند.
به گزارش ایرنا، اتاق اصناف سردشت در قالب 11 اتحادیه شامل قالیبافان و بافندگان، قهوه داران و اغذیه فروشان، فروشندگان لوازم خانگی، عکاسان و طلافروشان، قنادان و نانوایان، مصالح ساختمانی و جوشکاران، آرایشگران و خیاطان، مشاوران املاک و اتومبیل، فروشندگان کیف و کفش و پارچه، لوازم یدکی و خدمات فنی خودرو فعالیت می کنند.
حدود پنج هزار پروانه کسب برای صنوف این شهرستان صادر شده است.
7562/ 3020/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.