معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت:حل مشکلات بیکاری، مسکن و ازدواج جوانان، جزو اصلی ترین دغدغه های دولت است.
‌ به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علی مصطفوی درنشست صمیمی با جمعی از جوانان، دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی استان  توجه به جوانان را از مهم ترین اولویت ها و سیاست های دولت عنوان کرد و گفت: حل مشکلات بیکاری، مسکن و ازدواج جوانان، جزو اصلی ترین دغدغه های دولت است و دولت علی رغم تمامی محدودیت ها و فشارهای نظام سلطه، تمام تلاش خود را برای رسیدگی به مطالبات جوانان بکار گرفته است.
وی افزود: در استان نیز با تاکید استاندار محترم، ایجاد اشتغال برای جوانان بصورت ویژه در دستور کار قرار دارد؛ در همین راستا در سال گذشته ۲۵ هزار شغل و امسال ۳۸ هزار شغل در استان ایجاد شده است.
معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی، انتقادپذیری را از دیگر اصول مورد توجه دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: دولت از انتقادات سازنده که لازمه رشد و توسعه جامعه است استقبال می کند؛ متاسفانه عده ای صرفا بدنبال تخریب و اهانت و بر هم زدن آرامش سیاسی جامعه هستند که جز آسیب زدن به سرمایه اجتماعی کشور هیچ ثمر دیگری ندارد.
مصطفوی در ادامه به نقش پراهمیت جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی با استعداد و توانایی بی نظیر، اساسی ترین نقش را در پیشبرد برنامه های کشور و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی مقام معظم رهبری ایفا می کنند؛ در حقیقت در گام دوم انقلاب، مسئولیت به جوانان سپرده خواهد شد.
وی با اعلام حمایت از فعالیت تشکل های دانشجویی و سازمان های مردم نهاد در استان نیز گفت: در چهارچوب قانون و با رعایت ضوابط از فعالیت تشکل‌های دانشجویی و سمن ها در استان حمایت می‌کنیم و معتقد به توسعه این تشکل ها در سطح استان هستیم.
معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی در رابطه با درخواست جوانان برای برگزاری نشست با فرمانداران هم گفت: با فرمانداران شهرستان های استان در این خصوص مکاتبه و موضوع را پیگیری می کنیم.
مصطفوی استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان توانمند در پست های مدیریتی را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: در حال حاضر 3 بخشدار و 3 معاون فرماندار در استان از بانوان هستند که این روند و استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان با استعداد و توانمند در مناصب مدیریتی ادامه خواهد داشت.
وی گفت: مجمع مشورتی جوانان در دوره اصلاحات در شهرستان ها تشکیل و جلساتی را بصورت ماهانه برگزار می کرد؛ در دوره فعلی نیز تلاش هایی برای فعال شدن دوباره مجامع مشورتی جوانان در کشور صورت گرفته که امیدواریم منتج به نتیجه شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.