سرپرست معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 36 ایده برای رویداد استارتاپ ویکند این استان پیشنهاد شد که پس از بررسی تسهیل گران(منتور)، حدود 15 ایده از این تعداد به مرحله بعد صعود کرد.
امیر شهسوار جلاوت اضافه کرد: پس از آن حدود هشت تیم تشکیل می شود و روش های اجرایی کردن این ایده ها را به مدت 54 ساعت بررسی می کنند.
وی ادامه داد: بعد از 54 ساعت یک نفر به نمایندگی از تیم انتخاب می شود تا روش های اجرای طرح را در عرض سه دقیقه برای تسهیل گران ارائه کند.
وی بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی در پایان سه ایده برتر را انتخاب می کند تا حمایت های لازم جهت اجرای آن صورت گیرد و همچنین حدود 12 ایده به عنوان ذخیره برای حمایت به این شرکت معرفی می شود.
سرپرست معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی ادامه داد: این استارتاپ با هدف شناسایی ایده های خلاقانه در حوزه صنایع کوچک و خوشه های صنعتی با همکاری دانشگاه های فنی و مهندسی و دستگاه های اجرایی و خوشه های صنعتی این استان برگزار می شود.
شهسوار جلاوت گفت: حمایت از ایده های برتر در راستای استقرار در مرکز فناوری و خدمات کسب و کار شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه از دیگر اهداف برگزاری این برنامه است.
وی اعلام کرد: توسعه فناوری های نوین در کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط از دیگر اهداف برگزاری این استارتاپ به شمار می رود.
به گزارش ایرنا استارتاپ ویکند صنایع کوچک ارومیه در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی این شهر طی روزهای 22 تا 24 اسفند جاری برگزار می شود.
استارتاپ ویکند /Startup Weekend/ یک رویداد آموزشی تجربی در سراسر دنیاست که در سه روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می شود.
در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای مثل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.
در استارتاپ ویکند ایده‌های زیادی مطرح می‌شود اما در این برنامه تنها 'اجرا' اهمیت فراوان دارد.
در این برنامه شرکت کنندگان همگی در یک فضای مشترک قرار می‌گیرند و با کمک مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق انتخاب شده اند، ایده‌ها را به کسب و کار تبدیل می‌کنند.
در پایان برنامه تیم‌ها طرح های خود را به هیاتی از داوران که از میان جامعه سرمایه‌گذار و استادان دانشگاهی و کارآفرینان هستند، ارائه می‌کنند.
9918/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.