حامد رمضانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد شامل جگر مرغ و تخم بلدرچین بوده که ارزش آنها 50 میلیون ریال برآورد شده است.
وی بیان کرد: این اقدام در راستای بازرسی های ویژه نوروزی و توسط گشت های مشترک ادارات صنعت معدن تجارت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و دامپزشکی از واحدهای پخش و فروش موادغذایی در سطح شهرستان انجام گرفت.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 9 هزار و 576 فقره بازرسی در قالب گشت های مشترک یا به صورت مستقل انجام و برای واحدهای متخلف جهت اعمال قانون پرونده تشکیل شده است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت افزود: امسال تخلف 341 واحد صنفی و صنعتی این شهرستان محرز و پس از تشکیل پرونده به پرداخت سه میلیارد و 470 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
وی از شهروندان خواست در هنگام خرید مواد غذایی، به مشخصات 9 گانه درج شده بر روی بسته بندی شامل تاریخ تولید، تاریخ مصرف، شماره پروانه بهره برداری، نام محصول، شرایط نگهداری، سری ساخت، آدرس تولید کننده، وزن و نام کشور سازنده توجه و هرگونه تخلف را به شماره تلفن 44334490 یا سامانه 124 اعلام کنند.
به گزارش ایرنا در شهرستان مرزی سردشت بیش از پنج هزار واحد صنفی در قالب 11 اتحادیه در حال فعالیت هستند.
این شهرستان جنوبی آذربایجان غربی هم مرز با کشور عراق واقع شده است.
7562/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.