به گزارش ایرنا، شاپور محمدی روز سه شنبه در آیین تجلیل از کارکنان اورژانس اجتماعی این شهرستان اظهار داشت: اورژانس اجتماعی با هدف ارتقای توانمندی افراد در معرض آسیب و همچنین کنترل و کاهش بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی در این شهرستان راه اندازی شده است.
وی بیان کرد: ویژ‌گی این مرکز اجتماعی، مداخله روانی و اجتماعی قبل از مداخله‌‌های انتظامی و قضایی است و اورژانس اجتماعی برای ارائه بهتر خدمات به افراد آسیب دیده ارتباط منسجمی با خانواده‌های این افراد برقرار می‌کند.
وی اظهار داشت: جایگاه اورژانس اجتماعی در بین شهروندان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و مردم اعتماد قابل توجهی به این مرکز دارند.
رییس اداره بهزیستی سردشت با اشاره به برگزاری 10 دوره آموزشی برای آشنایی مردم با وظایف اورژانس اجتماعی اضافه کرد: کمک به حذف آسیب‌های اجتماعی، ارایه خدمات به‌ موقع‌، دسترسی، تخصص‌، رویکرد علمی در مداخلات، مساله‌یابی به‌ موقع، توانمندسازی اجتماعی ‌محور، فراهم‌ کردن زمینه مشارکت برای مردم و سازمان‌های مردم‌ نهاد از جمله آموزش های ارائه شده در این دوره ها بوده است.
به گزارش ایرنا، اورژانس اجتماعی یکی از برنامه‌های مداخله ای با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به شمار می رود که خدمات خود را از طریق خط تلفن 123، تیم سیار اورژانس و پایگاه خدمات اجتماعی ارایه می دهد و در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی مداخله می کند.
یک سال از فعالیت اورژانس اجتماعی سردشت می گذرد.
7562/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.