معصومه حبیبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این اردو 36 بازیکن شانس خود را برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی بانوان ایران جهت شرکت در رقابت های قهرمانی 2019 آسیا امتحان می کنند.
وی با بیان اینکه اردو از امروز یکشنبه /19 اسفند/ در تهران آغاز می شود، ادامه داد: «سعیدی» در پست قدرتی و اسماعیلی در نقش پاسور سابقه حضور در ترکیب تیم ملی و اعزام به مسابقات آسیایی را دارند و این بار نیز برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی تلاش می کنند.
نایب رییس هیات والیبال آذربایجان غربی گفت: اسماعیلی سال گذشته به عنوان پاسور اصلی به همراه تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند صاحب مقام ششم شد و سعیدی خرداد ماه امسال در نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختران زیر 19 سال آسیا به میزبانی ویتنام حضور داشت.
به گزارش ایرنا بر اساس اعلام فدراسیون والیبال تهمینه درگزنی، فاطمه امینی، زهرا بخشی، زهرا زهدی و زهرا مغانی از تهران، مهتا یحیی پور از البرز، مهتاب رحمانی از کرمانشاه، شبنم علیخانی، مائده برهانی، ندا چملانیان، فاطمه صفری، فرزانه زارعی، مائده اسکندری، محدثه مشتاقی، مونا دریس محمودی، زهرا شیری، فرزانه مرادیان، فرناز ساعی، فاطمه عنایت از اصفهان، نگین شیرتری، الهه پور صالح از گیلان، فاطمه حسنی از کرمان، سودابه باقرپور از مازندران، مهسا صابری و مونا آشفته از گلستان، مهسا کدخدا از خراسان جنوبی، الهه فلاح، نگار کیانی، ریحانه کریمی از فارس، زهرا صالحی از خراسان رضوی، زهرا کریمی از مرکزی، فاطمه سلگی از لرستان، معصومه اسماعیلی، اسما سعیدی از آذربایجان غربی، آیتک سلامت و حانیه محتشمی زاده از آذربایجان شرقی بازیکنان دعوت شده به اردو هستند.
آذربایجان غربی از استان های مستعد در ورزش والیبال در بخش مردان و بانوان است و پیش از این نیز 9 والیبالیست دختر از این استان در سال 1395 به اردوهای تیم ملی دعوت شده بودند.
شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران، ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است و یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست و میرسعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت پنج کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه های 40 تا 90 هستند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.