قادر ولی ن‍ژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به این نوعروسان، 3 میلیارد و 100 میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت و برای آنان کلاس های آموزشی از سوی این نهاد برگزار شده است.
وی افزود: یکی از خدمات این نهاد در راستای اجرایی کردن سیاست های توانمند سازی و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تشویق جوانان به این سنت حسنه از طریق اهدای جهیزیه به نوعروسان خانواده های تحت حمایت، کمک برای ازدواج بانوان مطلقه و فوت همسر زیر 50 سال، پرداخت هدیه ازدواج به اولاد ذکور این خانواده ها و اهدای جهیزیه موردی به نیازمندان است.
وی با قدردانی از همکاری خیران خوی با این نهاد مردمی اظهار کرد: خیران بازوی توانمند این اداره در کمک به مردم نیازمند و با آبرو هستند و اجر آنها در نزد خداوند بسیار زیاد است.
مدیر کمیته امداد خوی گفت: امیدواریم در سال پیش رو با کمک های خیران تعداد جهیزیه اعطایی به نوعروسان افزایش یابد.
به گزارش ایرنا، تحکیم بنیان خانواده ها و کاهش آسیب های اجتماعی که تهدید کننده سلامت خانواده هاست، از اهداف اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
تمامی نوعروسان تحت حمایت این نهاد علاوه بر دریافت جهیزیه با گذراندن دوره های آموزشی و مشاوره ای با مهارت های مورد نیاز برای داشتن زندگی سالمتر آشنا می شوند.
8135/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.