علی عبدلی روز شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی مهاباد افزود: با توجه به وجود اراضی مورد نظر در این شهرک صنعتی، توسعه و نیز ایجاد شهرک صنعتی جدید در این شهرستان مورد توجه قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه شهرک صنعتی مهاباد با مساحتی بالغ بر 55 هکتار در 18 کیلومتری جاده مهاباد به میاندوآب قرار گرفته است، ادامه داد: تمامی زیر ساخت های مورد نیاز از جمله آب، برق، گاز و آتش نشانی برای توسعه این شهرک صنعتی فراهم است.
عبدلی با اشاره به اینکه 116 قرارداد واگذاری در این شهرک صنعتی منعقد شده است، بیان کرد: تاکنون 88 واحد تولیدی در این شهرک صنعتی به بهره برداری رسیده که زمینه اشتغال برای بیش از یکهزار و 600 نفر را فراهم کرده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: دولت به دنبال تکمیل زیرساخت ها در شهرک های صنعتی است و محدودیتی برای توسعه شهرک های صنعتی کشور وجود ندارد.
وی یادآور شد: شهرک های صنعتی در صورت وجود زیر ساخت های مورد نیاز برای ایجاد صنایع مختلف به ویژه صنایع فرآوری محصولات معدنی، کشاورزی و شیلات می توانند نقش مهمی در امر اشتغال و تولید ایفا کنند.
به گزارش ایرنا، شهرک صنعتی مهاباد در 18 کیلومتری این شهر در مسیر مهاباد - میاندوآب قرار دارد و دارای 51 واحد فعال است.
آذربایجان غربی از نظر صنعتی یکی از استان های کم برخوردار کشور به شمار می رود؛ توسعه شهرک های صنعتی و رسیدگی به مشکلات و موانع تولید در اولویت برنامه های شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی است.
9903/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.