به گزارش ایرنا این دیدار عصر امروز /شنبه/ در زمین چمن ورزشگاه تختی ارومیه با تشویق های بی امان /یاشاسین آذربایجان و یاشاسین ارومیه/ بیش از چهار هزار تماشاگر مشتاق این شهر برگزار شد.
وحید بیاتلو سرمربی تیم 90 ارومیه در آغاز این دیدار مهدی خسروی را به عنوان دروازه بان در کنار حمیدرضا نصرتی، یاسین فلاح، علی سلیمانی، محمد عبادزاده، محمد زینالی، رضا نبی زاده، عرفان پورافراز، داوود شاهوراقی، فرزاد محمدی و وحید نعمتی به میدان فرستاد.
برای تیم شهرداری شاهین بوشهر محمدعلی نعمتی، مرتضی غلامعلی تبار، علی گودرزی، حسن نجفی، کمال الدین نیکخو، امیرحسین موسی زاده، محمد محبی، محمد لطفی، میلاد صارمی، بهمن سالاری و محسن فیاض بخش وارد زمین مسابقه شدند.
این دیدار در دقیقه های آغازین به صورت متعادل در جریان بود ولی در دقیقه 20 با خطای بازیکن تیم 90 ارومیه در منطقه جریمه یک پنالتی به سود حریف بوشهری گرفته شد که با مهار هوشمندانه مهدی خسروی، دروازه تیم میزبان بسته ماند و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
حمید رضا نصرتی بازیکن اخراجی تیم 90 ارومیه در این دیدار بود و بازیکنان 2 تیم در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به رختکن کردند.
نخستین گل این دیدار در دقیقه 69 بازی توسط «بهمن سالاری» به نفع شاهین شهرداری بوشهر به ثمر رسید و تیم حریف برای دقایقی از میزبان خود پیش افتاد.
چند دقیقه پس از به ثمر رسیدن تک گل این دیدار، داور مسابقه با اعلام خطای بازیکن شهرداری شاهین بوشهر در منطقه جریمه این بار دومین پنالتی را به نفع تیم 90 ارومیه اعلام کرد.
تک گل 90 ارومیه نیز از روی نقطه پنالتی در دقیقه 79 توسط «فرزاد محمدی» به ثمر رسید تا این تیم یک امتیاز از این دیدار خانگی کسب کرده باشد.
پیمان پورصادقی و محمد جلیزی بازیکنان تعویضی تیم 90 ارومیه در این دیدار بودند.
به گزارش ایرنا تیم 90 ارومیه با قبول این تساوی و کسب پنج برد، 9 تساوی، 11 باخت، 18 گل زده، 35 گل خورده و اندوختن 24 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفت.
تیم فوتبال 90 ارومیه یکشنبه گذشته در هفته دهم رقابت های دور برگشت لیگ دسته یک کشور /جام آزادگان/ مقابل میزبان خود شهرداری ماهشهر با یک گل شکست خورد.
تیم های گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، گل ریحان البرز، کارون اروند خرمشهر، مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخ پوشان پاکدشت، بادران تهران، فجر سپاسی شیراز، شهرداری تبریز، مس رفسنجان، ملوان بندرانزلی، 90 ارومیه، خونه به خونه بابل، قشقایی شیراز و شهرداری ماهشهر 16 تیم حاضر در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور است.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفت ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است؛ حمایتی که طی ماه های اخیر توسط استاندار آذربایجان غربی تبلور یافته است.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.