خالد صباغی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تخفیف ها به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اول تا آخر بهمن ماه درنظر گرفته شده بود ولی به علت استقبال بازاریان و کسبه تا آخر امسال تمدید شد.
وی بیان کرد: تاکنون 57 کسبه از این تخفیف ها استفاده کرده اند که 25 مورد از آنها برای تعویض پروانه کسب بوده است.
وی اظهار داشت: در طول امسال و سال گذشته صدور و تمدید پروانه کسب برای تمامی افراد مستمند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با 30 درصد تخفیف همراه بوده است.
رییس اتاق اصناف سردشت گفت: متقاضیان دریافت پروانه کسب یا تعویض پروانه‎های قدیمی می‌توانند با مراجعه به سایت iranianasnaf.ir برای ثبت نام و تکمیل اطلاعات اقدام کنند.
وی اضافه کرد: تشویق و حمایت کارآفرینان و کاهش فعالیت واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب در شهرستان، از اهداف اجرای این طرح است.
صباغی در رابطه با میزان پروانه های صادر شده در سطح شهرستان، اظهار داشت: اصناف سردشت در قالب حدود پنج هزار پروانه کسب به صورت قانونی فعالیت می کنند.
وی بیان کرد: در جهت تسهیل امورات بازاریان و صاحبان اصناف سطح شهرستان سه نمایندگی در شهرهای سردشت، ربط و میرآباد دایر شده است.
وی از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه تخلف، گران فروشی و احتکار با شماره 124 یا 44334490 تماس بگیرند و تخلفات را گزارش دهند.
به گزارش ایرنا، اتاق اصناف سردشت در قالب 11 اتحادیه شامل قالیبافان و بافندگان، قهوه داران و اغذیه فروشان، فروشندگان لوازم خانگی، عکاسان و طلافروشان، قنادان و نانوایان، مصالح ساختمانی و جوشکاران، آرایشگران و خیاطان، مشاورین املاک و اتومیبل، فروشندگان کیف و کفش و پارچه، لوازم یدکی و خدمات فنی خودرو فعالیت می کنند.
7562/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.