مازیار ناظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در محل فرهنگسرای جوان ارومیه افزود: بدون شک رویدادهای ورزشی ارتباط مستقیم با غرور ملی کشور دارد و موجب ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه می شود.
وی بیان کرد: به جرات می توان ادعا کرد اطلاع رسانی در حوزه ورزش مبحثی پرنشاط و امیدبخش است و امروزه با پیشرفت علم تکنولوژی اخبار و اطلاعات حوزه های مختلف در سریع ترین زمان در اختیار مردم قرار می گیرد.
وی به نقش مهم روابط عمومی ها و اصحاب رسانه به عنوان خط مقدم اطلاع رسانی اشاره کرد و ادامه داد: این قشر آگاه جامعه به عنوان نقطه اتکا و امیدبخش مردم باید وظیفه اخلاقی و انسانی خود را با بهترین کیفیت انجام دهند.
وی اضافه کرد: نباید اجازه داد نبض اطلاع رسانی کشور به دست ناشران اخبار سیاه بیافتد زیرا با توجه به تحریم های اقتصادی حاکم بر کشور، وظیفه داریم از تبدیل آن به جنگ روانی در لایه های مختلف جامعه جلوگیری کنیم.
مدیرکل مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: انتقاد از مسوولان و مدیران باید سازنده باشد زیرا انتقاد مخرب و ناعادلانه مسوولان را به مارپیچ سکوت فرو می برد و این امر موجب بروز مشکلات بیشتری خواهد شد.
ناظمی همچنین افزود: وزارت ورزش و جوانان با تمام توان و با حمایت دولت تدبیر و امید در پرداخت پاداش قهرمانان و مدال آوران عرصه های ورزشی عزم جدی داشته است و همه ورزشکاران پاداش خود را دریافت کرده اند.
مدیرکل مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: بر اساس نظر مثبت وزیر ورزش و جوانان تا زمانی که جوانان بخشی از این وزارتخانه هستند، تمامی امورات آنان به تمام توان انجام می شود.
به گزارش ایرنا گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان شمال غرب کشور با حضور مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان روز پنجشنبه /16 اسفند/ در سالن فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد؛ در این گردهمایی مدیران روابط عمومی استان های کردستان، آذربایجان غربی، اردبیل، آذربایجان شرقی و زنجان حضور داشتند.
در جریان این گردهمایی ایرنای آذربایجان غربی با حضور مدیرکل روابط عمومی وزرات ورزش و جوانان به عنوان خبرگزاری برتر سال جاری استان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت و از «علیرضا فولادی» رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان با اهدای لوح یاد بود تجلیل شد.
3072/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.