علی کنعانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تامین میوه عید با هماهنگی های صورت گرفته و طبق مصوبه ستاد ذخیره و تنظیم میوه شب عید خوی، 150 تن سیب در نظر گرفته شده بود که با هماهنگی های لازم به 161 تن رسید.
وی اضافه کرد: همچنین طبق مصوبه این ستاد، 220 تن پرتقال مورد نظر بود که 15 تن دیگر طبق هماهنگی های انجام گرفته توسط تعاون روستایی اضافه شد و به 235 تن افزایش یافت.
وی با بیان اینکه میوه به اندازه کافی در سردخانه های خوی موجود است، اظهار کرد: بر اساس نیاز و تقاضای بازار میوه های سیب و پرتقال به بازار شهرستان ارسال می شود و محدودیتی وجود ندارد.
وی در خصوص قیمت میوه های توزیعی گفت: قیمت مصوب برای هر کیلو میوه هنوز مشخص نشده است و این رقم در جلسات آتی ستاد تنظیم مستقر در فرمانداری به تصویب می رسد.
کنعانی اظهار داشت: توزیع میوه از 20 اسفند سال جاری آغاز و مکان ها و نحوه توزیع و قیمت میوه های شب عید نیز به زودی اعلام می شود.
کنعانی اظهار امیدواری کرد با مدیریت مطلوب، تنظیم بازار و تامین به موقع میوه مورد نیاز به خصوص در ایام پایانی سال، رفاه حال شهروندان خوی فراهم شود تا مردم هیچگونه دغدغه ای در خصوص تامین میوه شب عید خود نداشته باشند.
به گزارش ایرنا با فرارسیدن ایام پایانی ماه اسفند، به طور معمول برخی سودجویان سعی در ایجاد بازار سیاه میوه، آجیل و مواد پروتئینی می کنند که این امر در برخی موارد مشکلاتی را در سال های گذشته در استان ایجاد کرده بود.
خریدهای نوروزی به طور معمول از هفته سوم اسفند آغاز شده و تا روز پایانی تعطیلات / 13 فروردین/ ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، همه ساله با نزدیک شدن به ایام عید، طرح هایی برای تنظیم بازار روزهای پایانی سال به اجرا در می آید.
8135/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.