نادر مدنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکار یکی از ملی پوشانی است که سابقه عضویت در تیم ملی و اعزام به مسابقات جهانی را دارد.
وی بیان کرد: اردوی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک بزرگسالان از 14 تا 18 اسفند ماه جاری در تهران پیگیری می شود؛ این تیم فروردین ماه سال آینده برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا عازم کشور مغولستان می شود.
وی ادامه داد: علی خلیلی سال گذشته نیز به همراه امیرحسین صمدی، جواد پاشایی و علی حسینی آذر در رده های سنی مختلف با مربی گری محمد خلیلی به مسابقات جهانی ایروبیک ژیمناستیک به میزبانی کشور پرتغال اعزام شد.
به گزارش ایرنا طی 2 سال اخیر 22 ژیمناستیک کار آذربایجان غربی به اردوهای متعدد تیم ملی دعوت شدند.
احد محمدی، ساسان عباسی، آرش امیر ابراهیمی، یوسف رضایی، روح الله جنتی فر و محمد حسین منافی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی آکروژیم هستند.
همچنین در رشته ترامپولین نیز چهار ورزشکار به اردوی تیم ملی دعوت شدند، بهمن ماه امسال نیز رضا قوچاق مدال برنز بخش سرعت رقابت های لیگ پارکور کشور و انتخابی تیم ملی را بر گردن آویخت و به اردو دعوت شد.
مهدی قهرمانی، مجید قلی زاده، مهدی نوری، یاسین بشیری، سینوبل سرگیس، محمدحسین زینی و علی فیروزی از تیم عطریات افشار ارومیه در نخستین مرحله اردوی تیم ملی /ژیمناستیک برای همه/ به میزبانی ارومیه حضور داشتند، و خود را برای اعزام به مسابقات جهانی اتریش که تیر سال آینده برگزار می شود آماده می کنند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.