سیدنجم الدین سمیعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای شرایط اضطراری نیز که با مازاد مسافر مواجه شویم سه مدرسه با 15 اتاق دیگر برای ارایه خدمات پیش بینی شده است.
وی گفت: کلاس های در نظر گرفته شده شامل 15 اتاق به صورت ویژه، 45 اتاق نوع «الف» و 10 اتاق نوع «ب» است که برای فرهنگیان و سایر مسافران نوروزی پیش بینی شده است.
سمیعی اضافه کرد: اتاق هایی که به صورت ویژه خدمات را ارایه می دهند دارای تختخواب، حمام، تلویزیون و سایر امکانات دیگر رفاهی هستند که برای فرهنگیان 33 هزار و 600 تومان و برای غیرفرهنگیان و کارمندان 75 هزار و 500 تومان است اما به مشاغل آزاد خدمات ارایه نمی شود.
وی افزود: اتاق های ویژه نوع «الف» 45 اتاق است که برای فرهنگیان 29 هزار و 400 تومان، غیرفرهنگی 57 هزار و 500 تومان و برای مشاغل آزاد هم 90 هزار و 500 تومان است.
سمیعی گفت: 10 اتاق هم نوع «ب» است که برای فرهنگیان 21 هزار تومان، غیرفرهنگیان 48 هزار تومان و مشاغل آزاد 70 هزار تومان است.
وی بیان کرد: این مدارس از 26 اسفند امسال تا 16 فروردین سال 1398 به مسافران نوروزی و خانواده های فرهنگی خدمات اسکان عرضه می دهند که خانواده ها برای رزرو اتاق و یا هر گونه انتقاد و پیشنهاد در این مدت می توانند با شماره 04444322701 مربوط به ستاد مرکزی اسکان تماس بگیرند.
سمیعی به آمار مقایسه ای اسکان مسافران نوروزی در تعطیلات امسال اشاره کرد و گفت: در مجموع در هشت واحد آموزشی با 68 کلاس تعداد سه هزار و 540 نفر در سال گذشته پذیرش شدند.
وی افزود: در راستای برنامه های ستاد استقبال از مسافران نوروزی، تمهید سفره هفت سین در مدارس، استقرار شبانه روزی یک راننده در ستاد اسکان برای حوادث پیش بینی نشده، توزیع نقشه های گردشگری شهرستان و مکان های تفریحی، تجارتی و خدماتی به صورت بروشورهایی در محل ستاد مرکزی آماده شده است که در بین مسافران توزیع خواهد شد.
به گزارش ایرنا، سردشت 33 اثر تاریخی ثبت شده ملی دارد که سایت باستانی ربط، حمام تاریخی مربوط به دوران قاجار، پل قلعه تاسیان مربوط به دوران قاجار از مهم ترین آنهاست.
آبشار شلماش، آبشار رزگه، آبشار نیوه ژ، دشت وزنه، دشت مردواو (مرداب)، دشت باژار، چشمه آب معدنی گراوان، رودخانه دائمی زاب، دره خدرآباد، منطقه کوهستانی بیوران، گردنه زمزیران و 90 هزار هکتار جنگل از دیگر جاذبه های طبیعی و گردشگری این شهرستان است.
شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با عراق واقع شده است.
7562/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.