حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب افزود: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه، نقاط قوت و ضعف کشور را در سال های گذشته به بهترین شکل و مطابق با واقعیت ترسیم کردند که باید در راستای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در گام دوم انقلاب تلاش کنیم.
وی اضافه کرد: پیاده‌سازی آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، کمک به تحقق جامعه اسلامی، تلاش برای ایجاد ظرفیت در راستای جذب حداکثری از جمله موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در این بیانیه بوده که تحقق آنها به اهتمام جمعی مسوولان منوط است.
وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه بازیگران اصلی توسعه کشور را جوانان دانسته اند، بیان کرد: بنابراین مسوولان باید بسترهای لازم را برای ایفای نقش و فعالیت قشر جوان در جامعه فراهم کنند.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: جوانان ولایتمدار ایران اسلامی نیز باید به صورت جدی وارد عمل شده و بیانیه گام دوم انقلاب را پیش ببرند.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب در نخستین روزهای دهه پنجم انقلاب اسلامی، بیانیه مهمی را تحت عنوان گام دوم انقلاب صادر فرمودند که در این بیانیه، راهکارهای توسعه روزافزون کشور در سال های آینده به خوبی ترسیم شده است.
6009/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.