فرماندار شهرستان سلماس گفت: بر اثر اجرای طرح های کنترل مرزی و مراقبت های شبانه روز از مرزها و مبادی ورود و خروج غیر قانونی، حجم قاچاق کالا در این شهرستان به شدت کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، مرتضی اصغری در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان سلماس گفت: مبارزه با پدیده قاچاق یکی از بحث هایی است که مسوولین دستگاه های ذیربط در سطح استان و شهرستان با جدیت دنبال می کنند و تا کنون نتایج خوب و قابل قبولی نیز داشته است.

وی اضافه کرد: قاچاق کالا یکی پدیده هایی است که علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد ملی، موجب ضرر زیان تولیدات داخلی شده و از این طریق اشتغال کشور نیز آسیب می بیند.

فرماندار شهرستان سلماس با اشاره به اینکه قاچاق آسیب های اجتماعی متعددی نیز به دنبال دارد، تصریح کرد: در مقابل خروج کالا های ارزشمندی چون سوخت، دارو ، ارز ، کالا های ضد فرهنگی و بدون کیفیت خارجی وارد می شود که آثار و زیان های اجتماعی آن به مراتب بیشتر از آسیب های اقتصادی است.

اصغری یاد آور شد: در مبارزه با این پدیده شوم، نیروهای انتظامی کاملا هوشیار بوده و با حساسیت مبادی مرزی را زیر نظر گرفته اند و دستگاه قضایی نیز تا کنون در برخورد با قاچاقچیان خوب عمل کرده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.