وحید بیاتلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال شاهد بودیم در جریان برخی از مسابقات، تشخیص اشتباه از سوی داور سرنوشت بازی را برای یک تیم های زیادی عوض کرده است.
وی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن مسابقات لیگ دسته یک کشور به هفته های پایانی، حساسیت زیادی بر این رقابت ها حاکم شده است و این امر لزوم توجه بیش از پیش بر عملکرد داوران را می طلبد.
وی در خصوص داوری دیدار 90 ارومیه مقابل شهرداری ماهشهر افزود: در این مسابقه 2 پنالتی 100 درصد به سود تیم 90 ارومیه گرفته نشد ضمن اینکه در بازی هفته گذشته مقابل فجر سپاسی شیراز نیز یک پنالتی برای ما اعلام نشد و یک بازیکن ما به اشتباه از زمین بازی اخراج شد که آسیبی زیادی به پیکره تیم وارد کرد.
سرمربی تیم فوتبال 90 اورمیه به میزبانی نامطلوب تیم شهرداری ماهشهر اشاره کرد و گفت: بازیکنان تیم 90 ارومیه در تمام طول بازی بهتر از حریف بودند ولی تماشاگران ماهشهری با ایجاد حواشی و انجام حرکات غیر ورزشی بدترین میزبانی را در حق تیم ما انجام دادند که جای تاسف دارد.
بیاتلو افزود: اشتباهات داوری جزیی از ورزش است ولی به نظر می رسد تیم 90 ارومیه به دلیل تازه وارد بودن در لیگ دسته یک کشور از همه طرف مورد بی مهری و کم لطفی قرار گرفته است در حالی که این تیم با هدف شناساندن بازیکنان جوان و گمنام این شهر به فوتبال کشور، پا به میدان گذاشته و تاکنون نیز با وجود مشکلات زیاد عملکرد قابل قبولی مقابل تیم های مدعی و متمول جام آزادگان داشته است.
به گزارش ایرنا تیم فوتبال 90 ارومیه روز یکشنبه /12 اسفند/ در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته یک کشور /جام آزادگان/ در خانه حریف با تک گل دقیقه 96 مقابل شهرداری ماهشهر شکست خورد.
تیم 90 ارومیه با قبول این شکست و کسب پنج برد، هشت تساوی و 11 باخت و اندوختن 23 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار گرفت و شنبه هفته آینده /18 اسفند ماه/ در هفته یازدهم دور برگشت این رقابت ها میزبان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود.
تیم فوتبال 90 ارومیه سه شنبه گذشته در هفته نهم رقابت های دور برگشت لیگ دسته یک کشور /جام آزادگان/ مقابل میهمان خود فجر سپاسی شیراز به تساوی 2 بر 2 رسید.
تیم های گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، گل ریحان البرز، کارون اروند خرمشهر، مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخ پوشان پاکدشت، بادران تهران، فجر سپاسی شیراز، شهرداری تبریز، مس رفسنجان، ملوان بندرانزلی، 90 ارومیه، خونه به خونه بابل، قشقایی شیراز و شهرداری ماهشهر 16 تیم حاضر در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور است.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفت ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است؛ حمایتی که طی ماه های اخیر توسط استاندار آذربایجان غربی تبلور یافته است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.