رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ماکو در این خصوص به خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه از این تعداد 15 هزار پاکت در این شهرستان توزیع می شود، گفت: توزیع این پاکت ها با هدف جمع آوری هدایای دانش آموزان در آستانه سال جدید و جشن نیکوکاری صورت می گیرد و کمک های آنان به افراد نیازمند توزیع شده است.
محمد محمدنژاد افزود: هدایای دانش آموزان هر مدرسه پس از جمع آوری در بین دانش آموزان بی بضاعت همان مدرسه توزیع خواهد شد.
وی با بیان اینکه افراد خیّر نیز می توانند در صورت تمایل با واریز وجوه نقدی خود به شماره حساب 0110769749001 بانک ملی با شناسه پرداخت 880237342، در این امر خیر مشارکت داشته باشند، ادامه داد: والدین دانش آموزان با توجه به وضعیت اقتصادی و افزایش قیمت انواع کالاها خانواده های نیازمند را فراموش نکنند تا آنان نیز بتوانند در آستانه سال جدید خریدهای نوروزی خود را انجام دهند.
بهمن رضایی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اختصاص پنج هزار پاکت برای توزیع بین دانش آموزان در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایرنا، جشن نیکوکاری همه ساله در آستانه بهار، فرصتی را ایجاد می کند تا لحظه ای فارغ از هیاهوی روزمره، نگاهی به دور و بر خود بیندازیم و به یاد بیاوریم افراد نیازمندی را که در کنار ما زندگی می کنند و به یاری و همدلی ما نیاز دارند.
در این راستا کمیته امداد امام خمینی(ره) با برگزاری جشن نیکوکاری، این فرصت را به شهروندان یادآوری می کند تا با این اقدام، به دنبال ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه و به خصوص در بین دانش آموزان باشند.
امسال نیز جشن نیکوکاری در روزهای 15، 16 و17 اسفند همزمان با سراسر کشور در82مورد مدرسه و 7 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در ماکو برگزار خواهد شد.
7132/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.