فاطمه عنبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کتب در موضوعات علمی، ادبیات، تاریخی و جغرافیا و قصه گویی در رده های سنی کودک و نوجوان وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه در کتابخانه کانون 16 هزار جلد کتاب نگهداری می شود، اضافه کرد: کودکان می توانند علاوه بر کتاب از 15 مجله تخصصی کودک چون سروش کودکان، سروش خردسالان، پوپک، دوست کودکان، دوست خردسالان، کیهان بچه ها، سنجاقک، قلک، همشهری بچه ها و ملیکا نیز استفاده کنند.
وی ادامه داد: کتابداران این کتابخانه با ابزارهای دیداری، کتاب هایی با صفحه آرایی ابتکاری و بازی های جذاب خلاقانه، کودکان را به امر مهم مطالعه تشویق می کنند.
وی با تاکید بر ضرورت در دسترس بودن کتاب و محتوای فرهنگی مناسب در مرکز کانون گفت: برخلاف تنوع زیادی که در حوزه کتاب‌های نوجوان به چشم می‌خورد، همچنان با مشکل کمبود تنوع کتاب کودک مواجه هستیم.
وی با تاکید بر این‌که فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی با هدف مطالعه کتاب در کانون خوی اجرا می‌شود، بیان کرد: هر فعالیت شیوه‌ جذاب برای مطالعه کتاب با موضوعات مختلف توسط کودکان و نوجوانان است.
به گزارش ایرنا 33 کتابخانه ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی را با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف افزایش علاقه دانش‌آموزان و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی فعالیت دارد.
8135/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.