حسین خضری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در میدان های داخل شهر شامل میدان شهرداری، ملاجامی، چهارراه آزادی، مسجد جامع و اداره کمیته امداد مستقر خواهند شد.
وی ادامه داد: ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی از روز چهارشنبه /15 اسفندماه/ تا روز جمعه /17 اسفندماه/ آماده دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی شهروندان خیّر است.
خضری اضافه کرد: در این مدت نیز یک پایگاه سیار همراه نیروهای اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق مختلف شهر و روستاهای اطراف اقدام به جمع آوری هدایا و کمک های مردمی خواهند کرد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد تاکید کرد: کمک های مردمی صرف کمک به نیازمندان، بیماران صعب العلاج، ایتام و فقرای زیرپوشش کمیته امداد مهاباد می شود.
وی گفت: یکی از پایگاه های این اداره نیز روز جمعه در محل برگزاری نماز جمعه در مسجد جامع این شهرستان آماده جمع آوری کمک های مردمی خواهد بود.
خضری اظهار داشت: سال گذشته نیز بیش از پنج میلیارد و 680 میلیون ریال در مراسم جشن نیکوکاری در شهرستان مهاباد جمع آوری شد که پیش بینی می شود امسال بیش از این مبلغ از سوی مردم کمک اهدا شود.
وی بیان کرد: همچنین با هدف مشارکت هرچه بیشتر مردم در جشن نیکوکاری، 30 هزار عدد پاکت ویژه جشن نیکوکاری در مدارس این شهرستان توزیع شد.
وی یادآور شد: افراد خیّر می توانند در صورت تمایل با واریز وجوه نقدی خود به شماره حساب 0216472745002 بانک ملی شعبه مرکزی، در این امر خیر مشارکت داشته باشند.
به گزارش ایرنا، پنج هزار و 240 خانوار مهابادی با 12 هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که از این تعداد، یکهزار و 50 دانش آموز، 731 ایتام و محسنین و 110نفر دانشجو هستند.
هر ساله در آستانه سال جدید به مناسبت روز احسان و نیکوکاری کمیته امداد با برپایی ایستگاه هایی به این مناسبت اقدام به جمع آوری کمک های مردمی و تحویل این کمک های نقدی و جنسی به نیازمندان می کند.
از14 تا 21 اسفند ماه به نام هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده و شعار امسال این هفته «عیدی برای همه» است.
کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله نهادهای تاسیس شده پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران است که با هدف کمک به خانواده های نیازمند و رفع نیازهای آنها با فرمان امام راحل راه اندازی شد.
9903/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.