قادر درویشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افتتاح مراکز نیکوکاری پیوند مدارس رویکرد مناسبی است که می تواند موجب تسریع در روند امداد رسانی به نیازمندان جامعه شود.
وی هدف از شکل گیری مراکز نیکوکاری را کمک به نیازمندان با همکاری مردم و جذب خیّران و افراد داوطلب عنوان کرد و افزود: افتتاح مراکز نیکوکاری از این دست می تواند در کمک رسانی به نیازمندان و رفع برخی مشکلات در امر امدادرسانی بسیار راهگشا باشد.
وی با بیان اینکه روند جشن نیکوکاری در بوکان با ایجاد این نهاد تغییر کرده است، افزود: امسال 40 هزار پاکت نیکوکاری بین دانش آموزان بوکانی با کمک این مرکز برای جمع آوری کمک ها همزمان با جشن نیکوکاری در مدارس این شهرستان توزیع شده است.
وی با بیان اینکه این تعداد پاکت در بین دانش آموزان 105 واحد آموزشی این شهرستان توزیع شده است، اظهار داشت: از مجموع این مدارس 100 مدرسه در شهر و پنج مدرسه دیگر نیز در روستاهای پرجمعیت هستند.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان ادامه داد: این نهاد در سال جاری با شعار «از مردم برای مردم» کار خود را شروع کرده و فعالیت خود را همزمان با سراسر کشور از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز می کند.
وی اظهار داشت: افراد خیر نیز می توانند در صورت تمایل با واریز وجوه نقدی خود به شماره حساب 0112219775008 بانک ملی شعبه مرکزی، در این امر خیر با مرکز نیکوکاری پیوند مدارس مشارکت داشته باشند.
به گزارش ایرنا، امسال نیز جشن نیکوکاری در روزهای 15، 16 و17 اسفند همزمان با سراسر کشور در یکهزار و 750 مورد مدرسه و 130 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.
در بوکان پنج هزار و 88 خانوار با جمعیت 10 هزار و 23 نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.