رحیم بایزیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به نمایشگاه عکس «وینا» به دلیل استقبال علاقه مندان و درخواست عکاسان برای ارسال آثار خود به مدت 10 تمدید شد و شرکت کنندگان تا 25 اسفندماه فرصت دارند تا عکس های خود را به این نمایشگاه ارسال کنند.
وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور عکاسانی از غرب کشور به میزبانی مهاباد در اردیبهشت سال 1398 در این مهاباد برگزار می شود.
بایزدی اضافه کرد: این نمایشگاه توسط انجمن سینمای جوانان مهاباد و با هدف ارتقای دید و دانش بصری، حضور عکاسان جوان، کشف استعداد های جوان در زمینه هنر تجسمی عکاسی، حمایت، بسترسازی و تشویق و ترغیب علاقه مندان به هنر عکاسی، ایجاد ارتباط نزدیک بین عکاسان و ارج نهادن به هنر عکاسی منطقه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه شرکت برای عموم عکاسان آزاد است، گفت: موضوع و سبک عکاسی در سه محور طبیعت، معرفی فرهنگ بومی و انسان معاصر در نظر گرفته شده است.
بایزیدی در خصوص شرایط آثار ارسالی به دبیرخانه این نمایشگاه اظهار داشت: عکس ها باید در سایز 6 هزار در 9 هزار پیکسل با فرمت jpeg و رزولشن حداقل 240 باشد.
رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد اضافه کرد: علاقه مندان می تواند آثار خود را به صورت DVD به نشانی آذربایجان غربی، مهاباد، خیابان امام خمینی (ره)، مجتمع فرهنگی و هنری، طبقه اول، انجمن سینمای جوانان مهاباد، پلاک 391 و کد پستی 5913813153 یا پست الکترونیکی venaa2019@gmail.com ارسال کنند.
بایزیدی تاکید کرد: علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه باید آثار خود را به همراه مشخصات از جمله نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و همراه، ایمیل، اسکن عکس پرسنلی، کارت ملی و شناسنامه و همچنین برای هر اثر اطلاعات عنوان اثر و مکان عکس گرفته شده را ذکر کنند.
دبیر فراخوان این نمایشگاه گفت: عکس ها باید در محدوده جغرافیایی ایران و تولید سال 1396 به بعد بوده و در هیچ فضای مجازی منتشر نشده باشد.
بایزیدی یادآور شد: در روز اختتامیه این نمایشگاه که با حضور عکاسان و علاقه مندان برگزار خواهد شد به سه عکس برتر دیپلم افتخار و نشان لیاقت اهدا خواهد شد.
وی از شرکت کنندگان خواست در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشر با شماره تلفن 2223765-0444 تماس بگیرند.
به گزارش ایرنا، نخستین دوره برگزاری این نمایشگاه سال گذشته به مدت یک هفته و به میزبانی مهاباد برگزار شد که در آن 16 عکاس با 151 اثر حضور داشتند.
انجمن سینمای جوانان مهاباد با سه دهه فعالیت در جنوب آذربایجان غربی، یکی از مراکز آموزش فیلمسازی و مشاغل سینمایی است.
9903/ 3020/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.