شاهین کهنموییان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو با دعوت از 27 هندبالیست نونهال از 11 تا 14 اسفند ماه به میزبانی تهران در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: در این اردو ورزشکارانی از آذربایجان غربی، همدان، قم، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، تهران، کردستان، مازندران، کرمانشاه، خراسان رضوی، سمنان، البرز حضور دارند.
وی ادامه داد: حسن رنجکار به عنوان سرمربی با کمک حمید ربانی کیا و جمال قادربان زاده هدایت این اردو را بر عهده دارند.
رییس هیات هندبال آذربایجان غربی گفت: اواخر بهمن ماه امسال تیم نونهالان شهرستان نقده به نمایندگی از استان با اقتدار بر سکوی نخست رقابت های قهرمانی منطقه شمال کشور جای گرفت.
کهنموییان افزود: اوایل بهمن ماه امسال نیز تیم نوجوانان ارومیه با کسب مقام نایب قهرمانی رقابت‌های منطقه 3 کشور جواز حضور در جمع هشت تیم برتر کشور را کسب کرد و به مرحله نهایی راه یافت.
به گزارش ایرنا امسال پیمان مولایی، فرزاد امانی و امیرحسین فرضایی به عنوان ورزشکار و احد آقایی در کسوت مربی در نخستین مرحله اردوی تیم ملی هندبال ساحلی حضور داشتند.
مهر ماه امسال نیز تیم دختران جوان استان با کسب مقام نایب قهرمانی رقابت های منطقه 3 کشور به مرحله نهایی و مسابقات کشوری راه یافت.
مرداد ماه امسال تیم هندبال ساحلی آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهر ارومیه موفق به کسب مقام نایب قهرمانی پس از تیم اصفهان شد.
تیر ماه امسال هم تیم های هندبال ارومیه و نقده با ناکامی در مرحله مقدماتی رقابت های لیگ باشگاه های نوجوانان پسر کشور از صعود به مرحله دوم بازماندند.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.