کمال عثمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 350 هزار مرسوله ارسال و 360 هزار مورد هم توزیع شده که شامل بسته های پستی، پاکت نامه، ابلاغیه، قبوض تلفن و.... بوده است.
وی بیان کرد: توزیع و جابجایی این مرسوله ها از طریق 40 دفتر روستایی، سه نمایندگی، 6 دفتر پیشخوان و 2 دفتر دولتی با تعرفه های مصوب دولتی انجام شده است.
عثمانی اظهار داشت: علاوه بر این خدمات با به روزرسانی بانک اطلاعاتی کدپستی در راستای اجرای طرح ملی g-naf (آدرس استاندارد ایرانیان) با وجود کاستی های زیرساختی (همچون معابر بدون نام شهر سردشت) اقدامات خوبی انجام شده است.
وی گفت: امسال در قالب طرح USO وزارت کشور سه دفتر ICT روستایی به منظور ارایه خدمات پستی تجهیز شد تا با استفاده از این طرح در نقاط کم برخوردار خدمات پایه پستی ارایه شود.
وی اضافه کرد: ارایه خدمات ثبت نام کارت هوشمند ملی در شهر میرآباد و ثبت نام پرونده های گازکشی در شهر جدید نلاس علاوه بر کاهش تردد مردم و زیان های زیست محیطی بیش از 200 میلیارد ریال صرفه جویی برای این شهرها در پی داشته است.
عثمانی با اشاره به توسعه فناوری های نوین ارتباطی دفاتر ICT در روستاها و دورافتاده ترین نقاط، بیان کرد: اداره پست این شهرستان نیز در این راستا در 51 نقطه ارتباطی در سال های گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی گفت: شرکت پست با رویکرد حذف ساختار سنتی و اجرای مکانیزم و اتوماسیون شبکه پستی، ایجاد سرویس های نوین و متنوع تشکیل شده است و برای ارایه خدماتی همچون سرویس های پیشتاز، پست مستقیم، اکسپرس، رستانت، خرید اینترنتی، پست ویژه، رهگیری مرسولات، تحویل هوشمند و ده ها خدمت دیگر هم اکنون در حال فعالیت است.
رییس اداره پست سردشت ادامه داد: این شرکت همچنین در سال های اخیر در اجرای طرح های کلان ملی از جمله توزیع کارت سوخت، ثبت نام و توزیع کارت ملی، توزیع کالا برگ های شهری و روستایی، تعویض پلاک خودرو، ثبت نام تلفن همراه و ده ها طرح ملی دیگر اقدامات خوبی انجام داده است.
به گزارش ایرنا در این شهرستان مرزیعلاوه بر 44 دفتر ICT روستایی و سه نمایندگی پستی فعال، 6 دفتر پیشخوان دولت وجود دارد که چهار مورد آنها در سردشت، یک دفتر غیرفعال در میرآباد و یک دفتر فعال هم در ربط واقع شده است.
سردشت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است.
7562/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.