به گزارش ایرنا، امام جمعه خوی شامگاه شنبه در جمع اعضای حلقه‌های صالحین سپاه خوی افزود: مردم و به خصوص جوانان مومن و فداکار باید در حلقه های صالحین با اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی آشنا شوند.
حجت الاسلام سید رضی شکوری اضافه کرد: این تشکل انقلابی و اسلامی باید با حضور فعال در عرصه های مختلف به خصوص زمینه های فرهنگی و علمی به نظام و انقلاب اسلامی خدمت کند.
امام جمعه خوی به دشمنی های استکبار علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و بر داشتن بینش، بصیرت و همدلی برای شکست توطئه های آنان به عنوان یک موضوع حیاتی تاکید کرد.
وی گفت: حلقه های صالحین موجب پرورش و تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی می شود و باید دقیق و برنامه محور به فعالیت های خود ادامه دهد.
حجت الاسلام شکوری افزود: از ساز و کارهای بسیار مهم تشکیل حلقه های صالحین، آماده به کار بودن و تقویت روحیه انقلابی در جامعه است.
حجت الاسلام زارع، مسوول تربیت و آموزش بسیج سپاه شهدای استان هم در این جشنواره مهمترین دستاورد حلقه‌های صالحین را ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه دانست و بر ضرورت توسعه حلقه‌های صالحین تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، در پایان این جشنواره با اهدای لوح و هدایا از 23 نفر از استاد یاران و مربیان برتر حلقه‌های صالحین و 9 نفر برتر مسابقات قرآنی بسیج تجلیل شد.
حلقه های صالحین طرحی است که در تمام اقشار بسیج برای ایجاد تحول فرهنگی و عقیدتی و تربیت نسل جوان و میان سال تشکیل شده است.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.